HTML

dö napló és egyéb mulatságok

Van két csodacsajszim meg egy picipasim, akik mellett nem lehet megállni fél percre sem. Viszont van pár hobbim: fotózás, sütés-főzés, szájjártatás... ezekhez pedig kell egy hely ;)

Friss topikok

Linkblog

Csak egy kis érdekesség :)

2011.05.26. 23:40 bopci


Mivel kegyetlen szarul vagyok, és anyunak fényképeket válogatok-feladok onlájnba megrendelni, kénytelen voltam egy-két fotónál fotosoppolni. Rábukkantam egy nemrég készült képre. Kíváncsi vagyok, rájön-e valaki, hogy mikor készült a fotó. :) Na nem napra pontosan kérdés a dolog, hanem napszakra. :) Nézzük, mit tud a Pentax meg az én fotosoppolós tudományom hirtelen-lázasban összehozni (a lázast saját magamra értettem, és hőfok alapján). Íme tehát a két fotó:

Ez a fotosoppolás utáni változat (szerintem elég szép így is :)); ja, és be van linkelve, úgyhogy katt nyugodtan a fotóra, hogy nagyobb méretben is látható legyen :)

 

És ímé, a fotosoppolás előtti állapot:

 

A kegyelemdöféshez természetesen elengedhetetlen a valódi képadat. :)
Készítés dátuma: 2011. 05. 17. 21:24 További adatok: F/11 - 30s - ISO-100

Szólj hozzá!

Címkék: érdekes fotó kép éjszaka érdekesség fénykép sötét hold világos misztikus futurisztikus

A bejegyzés trackback címe:

https://bopci.blog.hu/api/trackback/id/tr252935582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása