HTML

dö napló és egyéb mulatságok

Van két csodacsajszim meg egy picipasim, akik mellett nem lehet megállni fél percre sem. Viszont van pár hobbim: fotózás, sütés-főzés, szájjártatás... ezekhez pedig kell egy hely ;)

Friss topikok

Linkblog

Haladok

2012.04.18. 00:32 bopci

Haladok. Egyre több sikerrel tudom úgy átönteni a felforralt teavizet a forralóból a kancsóba, hogy ne menjen mellé, ne öntsem le magunkat, és még el is találjam a filtereket benne :) Ja, igen, közben Katica ölben van. Mert még mindig jobb így csinálni, minthogy lökdös, rángat, és ráborulna a forró víz.

Sütöttem kalácsot estére. Narancsosat. Nem szoktam a saját sütimre mondani, de ez valami iszonyat finom lett! :) Oda a diétám :s Bevágtam egy egész szeletet belőle. :( Állítólag a rakott karfiolom is finom lett. Amúgy meg szerintem rohadt sós lett a hús része - na azt nem én csináltam, mert közben a lányokat kellett fürdeni vinni. :P

Érdekes, mióta közöltem apával, hogy lehet otthagyom a sulit (meg egyre jobban élvezem a babámmal az itthon létet), azóta én csak finomat tudok sütni-főzni. Szerinte. Érdekes... Mondjuk rá, hogy nincs összefüggés. Mint a Grace klinikában a végén, hogy elmondhatnám ugyanezt, de maga sose járt itt.

Ma nekiálltam kertbe való játékokat nézegetni. Apa még nem kommentálta egyetlen darabját sem a direkt fent hagyott linkek közül - még át is küldtem neki facebook-on, de úgy se csinált semmit. Vagyis konkrétan annyit mondott, hogy majd Zolinál lesz. Jobb, hogy nem látta az arckifejezésemet hozzá. Merthogy ezt néztem ki:

Tuti örülnének a jányaim neki :) Én meg annak örülök, ha ők örülnek - még mielőtt tovább ragoznám :D -, úgyhogy erőteljesen élek a gyanúperrel, hogy csak meg fogom venni ezt a szegény hintát nekik. Igen, van beltéri hintám - ha minden igaz, anyunál, és nem a kertben volt -, de kültérre kell a hinta. Már csak tartóoszlopokat kell valahonnan szereznem. Azt viszont nem láttam a vaterán. :(

Valahogy úgy innék egy pohár bort! Valami rosét. De az apáét nem fogom felbontani - bár soha nem lesz kibontva, mert ajándékba kapta a munkatársaitól -, másik meg nincs itt(hon). Elfelejtettem venni. No majd legközelebb... A zsepit meg olyan baromi okosan-ügyesen elpakolták a diliben - mármint az értelmes árú példányokat -, hogy nem találtuk meg. 100-as zsepiért meg nem fogunk kiadni 179 Ft-ot, basszus! :s

No hogy ne álljunk le a politizálással :) Áder Jani ugyebár a leendő köztársasági elnök. Naaaagy kegyesen elvállalta a felkérést. Nem érdemes azon vitatkozni, hogy el kell még fogadnia az országgyűlésnek, mert eleve 2/3-os többségben vannak Vikiék, és pont annyi kell hozzá, hogy meg legyen választva, amennyit előre tudnak, hogy márpedig meg fogja szavazni, mert kedves az élete - és a családjáé is. Kezdettől fogva úgy mondták, hogy márpedig ő lesz és punktum - nem tudom, felfigyelt-e valaki rá rajtam kívül. :) (Közben behoztam egy sört, de nem az igazi. Hideg is, buborékosabb is, mint a bor, és bűnkeserű! :s) Lali király éppen csak azt nem mondta ki a TV-ben, hogy saját magán kívül nem tart alkalmasnak senkit sem a köztársasági elnöki posztra. Ám felmerül a kérdés: minek egy olyan pozícióba bárkit is állítani, ami egy nem létező országnak/államnak a vezető, a kormány fölött álló... akármije? (Gyengébbek kedvéért: jan. 1-től országunkat nem Magyar Köztársaságnak hívják, hanem simán-szimplán Magyarországnak.) Azért az akármije szó, mert azt csak nem írhatjuk, hogy farokcsóváló kiskutyája! Pedig ez az elnöki pozíció másra nem jó, minthogy Vikinek csóválni a farkunkat. Na jó, időnként képen is nyalni - a szó legpozitívabb értelmében.

1 komment

Címkék: politika orbán egyetem ajándék viktor baba országgyűlés

A bejegyzés trackback címe:

https://bopci.blog.hu/api/trackback/id/tr374458051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabad Gábor 2012.04.18. 08:06:56

Orbán Viktor őt javasolja Magyarország első emberének, és ez így is lesz.
www.vagy.hu/tartalom/cikk/2096_horgony_ader_janos_lesz_a_koztarsasagi_elnok
süti beállítások módosítása