HTML

dö napló és egyéb mulatságok

Van két csodacsajszim meg egy picipasim, akik mellett nem lehet megállni fél percre sem. Viszont van pár hobbim: fotózás, sütés-főzés, szájjártatás... ezekhez pedig kell egy hely ;)

Friss topikok

Linkblog

Nem értem

2012.03.22. 00:07 bopci

Nem értek én most már semmit az égvilágon. Ma végre tudtam ("volna") suliba menni, errefel tegnap este belázasodott Babóca. Nem kicsit, hanem nagyon. Meg még reggel is lázas volt. De beadtam az egyénis kérelmet, és azt mondták, hogy megkapom, szólhatok a tanároknak azonnal. Akikkel találkoztam, azoknak szóltam, jelentemalássan. Sőt, még végig is ültem keményen azt a két órát, amit voltam velük. Meg is lett az eredménye. Mondjuk így, hogy annak. Persze én tudom, hogy minek az eredménye, de az már más kérdés, hogy ezt se értem: ha egyszer tudja valaki, hogy mire allergiás a másik, és ráadásul szereti is, mi a fészkes fenéért erőlteti olyan nagyon?! No, a lényeg, hogy igencsak felfázva vagyok, de nagyon és hipertérugrás-mennyiséggel. Konkrétan most két no-spa meg egy 300 mg-os Dalacin van bennem. És így tudok kevésbé visítva, de ülni. Ez pedig nagy szó, kérem, hogy ülni tudok, mert egy órával ezelőtt még ezt se tudtam. Tegyük hozzá: ki volt fürödve a meleg víz, így kb. 18-20 fokos vízben fürödtem. Naná, hogy ez is "jót" tett a szervezetemnek! :s Persze nem tudom - nem végeztem még el az orvosit -, hogy mennyire jó így együtt a görcsoldó, a klindamicin meg a Calcimusc, de hátha el tudják viselni egymást. Calcimusc allergia miatt volt muszáj. Vagyis hát "lágyszövet erős duzzanata" miatt. Így írták vala az okosok. Én pedig ki vagyok, hogy ellentmondjak nekik?!

A sulit kifejezetten élveztem. Vagyis hát a második, akarommondani a negyedik órát. Szociálpolitika. Hehe. :)) Nem véletlenül bírom a tanárt. Azon mellékes ok sem elhanyagolható, hogy ő volt az első és egyben utolsó, aki megkérdezte, hogy ha már annyira politikai ágon mozogtam ("elfelejtettem" megemlíteni ugyanis, hogy még mindig mozgok ;)), mégis melyik féle-fajta irányzatnak voltam a híve. A másik kellemes meglepetés a szociológiatanár volt ma. Előző órán, amin ott voltam - rég volt :s - le nem tudtuk írni, amit kivetített, mert nem volt annyi idő rá, most pedig 1.: mondta, hogy úgy mehetek órára, ahogy tudok, csak a zh-kat írjam meg, 2. tudta, hogy a kommunizmus a szocializmus egy külön "része", nem pedig egy saját irányzat. Két kellemes csalódás egy napon?! ;)

Azért volt kellemetlenebb is. Amikor kiderült, hogy Babóca ismét és nagyon csúnya torokgyuszival küszködik, hozzá még a mandulája is meg van dagadva. Na kössz. Már csak ez hiányzott! Meg az, hogy megint kiírta a doki néni ugyanazt a gyógyszert, amit kb. egy hónapja is, szintén torokgyuszira, és tüdőgyulladás lett belőle. Hajlok arra, de nagyon-mód, hogy nem fogom kiváltani, hanem nekiállok a szimpla lázcsillapítás - forró, mézes(?)-citromos tea - ágynyugalom kombinációjára.

Ez az esti-éjszakai pedig...?! Gyááájjjj! :(((( Elmormoltam én mindenféle-fajta kívánságot, hogy ki és hova teheti legközelebb a mijét, hogy a csakazértis rábeszélés elve működjön.

Délután ahogy jöttünk idefele Babócával, bementünk pelusért - uccsó fillérek elköltése-végett - a bababoltba. Főleg, hogy Db-ben nem találtam meg a boltot, hogy hova a fenébe tették konkrétan. :s Nekiálltam egy kicsit babakocsikat lesegetni. Katica segített :) Kiválasztottunk egyet, ami narancssárga-szürke színű volt, fullosan felszerelve, és ahhoz képest egészen baráti árral megáldva. (36 990 Ft, a képen található babakocsi hasonlít hozzá a legjobban) Volt benne pelenkázólap, mózeskosár, pelenkázó tatyó, két vagy három karfa vagy mi a fene, cumisüveg-tartó bizgentyű, szúnyogháló- és esővédő cuccing, ráadásul átfordítható és sportkocsivá alakítható is egyben. Nem vetném meg ;) Katica meg mégugyabbul nem, ahogy elnéztem :) Apa mindössze annyit mondott rá, hogy inkább bicaj kéne Katicának, nem babakocsi. Kössz :(( Kezdek most már nagyjából minden mondatában kételkedni. Főleg, miután megtudtam, milyen összegű ajánlatot... mondjuk úgy, napolt el. Basszus, a főnökei meg se érdemlik, hogy náluk gürizzen! :( Ezt a maximális jószándékát, hűségét a céghez meg inkább hagyjuk, mire elég :s (Timi szerint is semmire)

Na még a holnapi napom lesz érdekes. De nagyon. Reggel 8-ra ugyebár be se fogok érni suliba. Odadekkolok majd szépen a körzetihez, vagy... áhh, nem tudom, hogy legyen. Tepát ugyebár suliba kell vinnem reggel. Aztán vissza ide a dokihoz. Aztán beutalót ad a laborba, el a gyerekorvoshoz - oda rakták át a labort, míg átalakítják, szuper :s -, ott majd isten tudja, mikor végzek, ha egyáltalán beláthaó időn belül sikerül végezni vagy másfél-két órán belül, az eredménnyel vissza az itteni dokihoz, receptkiírás, és még utána kéne bevinni Babócát bölcsibe, nekem meg suli. Na peeeersze! :s Ja, és a legjobb: holnap szülinapom lesz ráadásul, és anyu is jön délután, ha minden igaz. Tavaly hányós-hasmenéses-magas lázas szülinap-nemünneplés volt, idén meg felfázós-nemtudokülnise-nemünneplős lesz. Fasza. :s Annyira tudok örülni az ilyeneknek! :s

 

Ésss.... eddig tartott a No-spa hatása. Nadejó! :s :(((((((((((((((

Szólj hozzá!

Címkék: beteg előadás betegség tanulás szociálpszichológia egyetem orvos pénz gyógyszer iskola baba babakocsi láz laboratórium labor felfázás szociálpolitika babymobil dalacin no spa

A bejegyzés trackback címe:

https://bopci.blog.hu/api/trackback/id/tr854331961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása