HTML

dö napló és egyéb mulatságok

Van két csodacsajszim meg egy picipasim, akik mellett nem lehet megállni fél percre sem. Viszont van pár hobbim: fotózás, sütés-főzés, szájjártatás... ezekhez pedig kell egy hely ;)

Friss topikok

Linkblog

Időjárás

2012.10.02. 23:52 bopci

Érzékeim szerint ilyen hülye időjárási viszonyok mellett totálisan tönkre van menve minden és mindenki, agyilag legalábbis. Nem csak rám, hanem a rajtam kívül a környékemen tartózkodó összes emberre vonatkozik, akár férfi, akár nő, akár gyerek az illető. Én is ideges vagyok, apáról nem is beszélve, Katica feszt nem ér ki időben wc-re, Panni meg azt se tudja, fiú-e vagy lány. Kezd nagyon kilenni mindenem mindennel. Megint tettem egy már eleve elvetélt ötletmegvalósítást a pakolásra. Mire összehajtogattam és felpakoltam a pólóimat vissza a polcra, megcsapta egy furcsa szag az orromat: szedhettem le az összeset, és moshattam át őket újra, ugyanis az a rohadt egérke összehugyozta az egészet! És a Che tatyómat is! Grrr! A "hogyaza...!" kezdetű káromkodás nem eléggé kifejező, ill. találó arra a hosszú és igen cifra mondatra, ami elhagyta hirtelen a számat. Emellett a 2 órás átmosás 40 fokon után kiteregettem, mondván egyetlen felhő sincs az égen, ami van, az is inkább menekülőre fogta a dolgot. Hát, egy óra múlva mehettem ki értük, mert nekiállt zuhogni. Azóta a konyhában kerülgetjük-pakolásszuk azt a szárítót. Máshova ugyanis nem fér. A másik, az álló 4 részes is fullosan tele van pakolva. Gyajjjj! :(

Mékingeltem pizzát :) Nyersen került a tésztájába a krumpli - lereszelve persze :) -, és apa szerint ritka finom lett. Szerintem is. Meg is ettem belőle 2 szeletet :) És puha és ropogós lett a tésztája is :) Mire kisült, addigra jött Laci, és hozott sk-pizzaszószt. Hót jófejség tőle! :) Mondtam apának, hogy elkéstek vele, úgy egy órával hamarabb kellett volna ideérni a szósszal, de sebaj, majd legközelebb... Aztán kaptam idegbajt, hogy egészen késő estig nem volt sehogy elérhető, mert kisült a telefonja. Pont a legnagyobb viharban nem értem el! Áhh! :s És bicajjal ment át pletyózni! :/

Úgy tűnik, ezt a tököt 250 fokon és alsó-felső sütéssel kell sütni... Eddig légkeveréssel csináltam, de nagyon nehezen sült meg, vagyis nagyon hosszú idő alatt. Most, hogy alsó-felsőre tettem, már "csak" vagy másfél-két óra volt a sülési idő. Ja, igen, anyósoméknak hála most dorbézolás van sült tök szempontjából. Nekem meg egy kész kánaán volt a birtok egyik szeglete hétvégén: kis túlzással ameddig szem ellátott, mindenhol sütőtök-hegyek hevertek szertendő szana széjjel. Fúúú! Meg úúúhh! És nyami-nyami-nyamiii! :)))))

Pizzarecept

Hozzávalók:

2 db krumpli
55 dkg liszt
2 dl langyos víz
1 tk só
1 tk cukor
2 tk olaj
1 cs szárított élesztő

3 marék koktélparadicsom
1 kiskanál liszt
1 tk só
1 tk cukor
1-1 tk oregano, bazsalikom, fokhagyma-granulátum, bors
1-2 evőkanál sűrített paradicsom (Aldis tubusos)

40 dkg trappista sajt
1 csomag karaj
40 dkg mexikói vegyes zöldség (fagyasztott, Lidlből vettem, 379 Ft volt az 1250 g-os)

Elkészítés:

A vizet, a reszelt nyers krumplit, az olajat, a sót, a lisztet, az élesztőt, a cukrot ebben a sorrendben betesszük a kenyérsütőbe, 8-as (dagasztó) programmal megkelesztjük. A sajtot lereszeljük. A szószt összeturmixoljuk botturmixxal: koktélparadicsom és a fűszerek, legutoljára a liszt megy hozzá. A sütőt beizzítjuk 175 fokra légkeveréssel. A tésztát belenyújtjuk az olajjal kikent tepsibe, megkenjük a szósszal, megsütjük félig (kb. 30 perc). Ekkor kivesszük, rátesszük a karajszeleteket, a zöldséget, a reszelt sajtot, és légkeveréssel tovább sütjük, míg a sajt enyhén aranybarna lesz a tetején.

Szólj hozzá!

Címkék: időjárás gyerek káromkodás sütőtök recept pizza sütés pizzaszósz linka sült tök

A bejegyzés trackback címe:

https://bopci.blog.hu/api/trackback/id/tr404816320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása